سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نرم افزار مدیریت و بهینه ساز در ویندوز 7 - Windows 7 Mana

ارسال  شده توسط  bahare در 92/8/20 12:57 عصر

 iExplorer به شما اجازه می دهد تا موزیک ها و فایل هایتان را از گوشی های آیفون و آیپد به کامپیوتر و یا iTunes منتقل کنید. iExplorer علاوه بر امکان رد و بدل کردن فایل بین کامپیوتر و گوشی قابلیت تبدیل فرمت های ضصوتی و تصویری را نیز دارد. علاوه بر این قابلیت ها شما می توانید از sms هایتان بک آپ بگیرید.

دانلود مجموعه تصاویر با کیفیت بالا برای پس زمینه دسکتاپ Best HD

ارسال  شده توسط  bahare در 92/8/20 12:57 عصر

Amazing Slider نرم افزاری ساده و کم حجم جهت ایجاد اسلاید شوهای جی کوئری میباشد. این نرم افزار به شما اجازه ایجاد اسلاید شوهای حرفه ای حرفه ای و زیبا را میدهد که می توانید در وردپرس ، نرم افزار Dreamweaver و همچنین فرمت HTML انها را ذخیره نمایید. این نرم افزار دارای افکت های متنوع ، قالب های زیبا و پوسته های قابل تنظیم می باشد که به شما در ایجاد یک اسلاید شو زیبا کمک شایانی میکند. همچنین شما قادر خواهید بود با این نرم افزار گالری هی عکس حرفه ای و ماندگار ایجاد نمایید.
 

شب هفتم محرم با مداحی حاج محمود کریمی - محرم 92

ارسال  شده توسط  bahare در 92/8/20 12:57 عصر

در این پس برای شما مجموعه 10 تصویر با کیفیت HD و گلچین شده را آماده دانلود کرده ایم که می توانید از آنها برای زیبا سازی دسکتاپ خود استفاده کنید. این تصاویر در فرمت jpg و با رزولیشن 1920x1080 - 2560x1600 هم اکنون اماده دانلود در ادامه مطلب می باشد. امیدواریم از دانلود این مجموعه لذت کافی را ببرید.

StartIsBack Plus 1.0.4 for Windows 8.1 منوی استارت کاربردی برای

ارسال  شده توسط  bahare در 92/8/11 11:45 صبح

StartIsBack PlusStartIsBack Plus 1.0.4 for Windows 8.1 در ویندوز 8.1 هنگامی که شما بر روی منوی استارت کلیک میکنید همان صفحه
آغازین ویندوز 8.1 (مترو) نمایش داده میشود که پیشتر در ویندوز 8 از
طریق فشار دادن دکمه ویندوز بر روی صفحه کلید نیز اجرا میشد و واقعا
این اقدام مایکروسافت، مشکل کاربران را حل نکرده است، چون کاربران به همان
منوی استارت قدیمی که دسترسی سریع به
امکانات ویندوز را میسر میکرد نیاز داشتند، همان منوی ساده و کاربردی. نرم
افزار StartIsBack Plus این مشکل را حل خواهد کرد و شما با نصب آن از تمامی
مزایای
منوی استارت موجود در ویندوز 7 در ویندوز 8.1 بهره مند خواهید شد .

Samsung Kies 3.1.0.13103.22 + 2.6.1.13105.5 مدیریت گوشی و تبلت س

ارسال  شده توسط  bahare در 92/8/11 11:45 صبح

Samsung Kies

Samsung Kies 3.1.0.13103.22 نرم افزاری برای اتصال کامپیوتر به موبایل شما می باشد که همگام سازی اطلاعات و پیدا کردن برنامه های جدید را آسان تر می سازد. با استفاده از این برنامه می توانید برنامه ها را به صورت تمام صفحه بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید. توسط این برنامه می توانید فایل های خود را مدیریت و گوشی سامسونگ خود را با کامپیوتر خود همگام سازی کنید.

Samsung Kies را نصب کنید تا از دیدن برنامه های سامسونگ به صورت تمام صفحه در کامپیوتر خود لذت ببرید. دانلود همزمان برنامه ها و انتقال آن ها به موبایل خود با سهولت و راحتی توسط این نرم افزار امکان پذیر است. همچنین می توانید از طریق کابل اتصال USB و یا با استفاده از WiFi ارتباط راحتی را بین کامپیوتر و گوشی خود برقرار نموده و به انتقال عکس، فیلم، موسیقی و سایر فایل ها پرداخته و یا از اطلاعات مهم موجود در گوشی مانند پیغام ها یا لیست مخاطبین پشتیبان گیری نمایید. به وسیله این نرم افزار می توانید به اجرای موسیقی های خود، مرور عکس ها و ویدیوها و … بپردازید.


   1   2   3      >