سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[نرم افزار] دانلود Avast! Offline Update 2013-09-21 - آپدیت آفلا

ارسال  شده توسط  bahare در 92/6/30 7:11 عصر

دانلود Avast! Offline Update 2013-09-21 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست مخصوص نسخه ی 7

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




[موبایل] دانلود Pure Chess - بازی موبایل شطرنج

ارسال  شده توسط  bahare در 92/6/30 7:11 عصر

دانلود Pure Chess - بازی موبایل شطرنج

قدمت بازی شطرنج به سده ششم میلادی در هند باز می‌گردد. امپراتوری گوپتا این بازی را اختراع‌ کرد و آن را چاتورانگا نامید و به دربار ایران در زمان امپراتوری خسرو انوشیروان ساسانی رساند. شطرنج در ایران نام چَترَنگ را بر خود گرفت. این بازی توسط معامله‌گران ایرانی به اروپا رسید و با فتح امپراتوری ساسانیان توسط عرب‌ها، در اسلام نیز رایج‌شد. در 20 ژوئیه? 1924، سازمان بین‌المللی شطرنج جهان (فیده) بنیادگذاری‌شد و به تدریج مسابقات و عناوینی تازه‌ای به وجود آمدند. این بازی در طول جنگ جهانی دوم دچار هرج‌ و مرج شد و پس از جنگ جهانی شکل تازه‌ای به خود گرفت. Pure Chess زیباترین شطرنج سه بعدی برای گوشی های اندروییدی است با افکت های بسیار زیبا اوقات خوشی را برای شما فراهم می کند. یادگیری اصول اولیه از طریق آموزش گام به گام، به چالش کشیدن خود در مسابقات، کنترل کامل نسبت به سطح مهارت و... از ویژگی های این بازی می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...




[آموزش] دانلود Photoshop CC One-on-One: Fundamentals - آموزش گام

ارسال  شده توسط  bahare در 92/6/30 7:11 عصر

دانلود Photoshop CC One-on-One: Fundamentals - آموزش گام به گام فتوشاپ CC اصول اولیه

فتوشاپ سی سی (Photoshop CC) نسخه دیگری از برنامه پرطرفدار ادوبی فتوشاپ است که پس از نسخه CS6 آن ارائه شده است و امکانات و ویژگی های جدید و بهبود یافته ای را برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا تغییر و تحول عکس‌ ها و نگاره‌ ها برای کاربران خود فراهم نموده است. در  فتوشاپ سی سی می توان به تغییرات در بخش بزرگنمایی با کمتریت افت، ابزار مفید برای کاهش لرزش دوربین، امکان ساخت بهتر تصاویر پانوراما، افزایش کارایی در بخش نقاشی سه بعدی، ایجاد طرح های هنری و تصاویر بصری، کنترل رنگ ها، ویرایش تصاویر به صورت جادوئی و ... اشاره کرد.
در دوره آموزشی Photoshop CC One-on-One: Fundamentals شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




[نرم افزار] دانلود Windows Firewall Control v4.0.2.0 - مدیریت سا

ارسال  شده توسط  bahare در 92/6/30 7:11 عصر

دانلود Windows Firewall Control v4.0.2.0 - مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز

سیستم عامل های مایکروسافت هم اکنون به صورت پیش فرض از یک فایروال قدرتمند مخصوص به خود به صورت رایگان بهره می برند اما متاسفانه آن ها از رابط کاربری چندان ساده ای برای ایجاد قوانین برای ارتباطات برنامه ها و ... بهره نمی برند و در برخی از مواقع برای انجام این پیکربندی ها کار کمی پیچیده می شود. Windows Firewall Control یک برنامه کوچک بسیار مفید می باشد که عملکرد فایروال ویندوز را گسترش می دهد و دسترسی سریع به گزینه های پر استفاده فایروال ویندوز را در پنجره هایی مرتب و ساده فراهم می کند. این برنامه بعد از اجرا در سینی ویندوز قرار می گیرد و به کاربران امکان استفاده راحتر و آسان از فایروال ویندوز را می دهد بدون اینکه زمان های زیادی را برای کار با فایروال ویندوز صرف کنند.
ادامه مطلب/دانلود...




[نرم افزار] دانلود Who Is On My Wifi v2.1.9 - نرم افزار افزایش ا

ارسال  شده توسط  bahare در 92/6/30 7:11 عصر

دانلود Who Is On My Wifi v2.1.9 - نرم افزار افزایش امنیت شبکه های WiFi

اصطلاح Wi-Fi (وای فای) مخفف دو کلمه ی Wireless Fidelity است. این نوع شبکه ها بسته به نوع استانداری که از آن پیروی می کنند بردی تا 400 متر دارند. محدوده ی فرکانسی امواج این شبکه در محدوده ی امواج مایکرویوو قرار دارد. نکته ی جالب این است که بر خلاف شبکه های کابلی، این نوع شبکه ها از هیچ گونه توپولوژی خاصی پیروی نمی کنند و تمام سخت افزار های موجود در شبکه می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی مانند تصادم، با هم در ارتباط باشند. WiFi روش بی سیم برای ایجاد و اداره شبکه است که به آن شبکه سازی 802.11 و شبکه سازی بی سیم نیز گفته می شود. بزرگترین نقطه قوت WiFi، سادگی آسان است. با توجه به بردی که این شبکه ها دارند به نظر برای شرکت ها و یا منازل مسکونی کاملاً مناسب هستند. یکی از نگرانی هایی که درمورد استفاده از این شبکه ها وجود دارد، حفظ امنیت آن ها می باشد. چنانچه شما نیز از این تکنولوژی استفاده می کنید و نگران هستید که چه کسانی به شبکه بی سیم شما متصل هستند و در حال استفاده از آن می باشند، به کمک نرم افزار Who Is On My Wifi می توانید وضعیت اتصال کاربران را به وای فای مشاهده کنید و در صورت دیدن کاربری ناشناس، سریعاً دسترسی او را قطع کرده و امنیت خود را در شبکه بالا ببرید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




   1   2   3      >