سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[نرم افزار] دانلود AI RoboForm Enterprise v7.9.1.1 - نرم افزار م

ارسال  شده توسط  bahare در 92/6/5 2:57 عصر

دانلود AI RoboForm Enterprise v7.9.1.1 - نرم افزار مدیریت پسورد ها در صفحات وب

بسیاری از ما در سایت های زیادی عضو هستیم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است. البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری می کنند که خود باعث تسریع کار می شود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف می کنند و آنها را برای هکرها ارسال می کنند.
AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



    دسته بندی: دانلود » نرم افزار » امنیتی » مدیریت پسورد
    برچسب ها: , ,
    © حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
    همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


    [موبایل] دانلود iOnRoad - نرم افزار موبایل سیستم هشدار دهنده پیش

    ارسال  شده توسط  bahare در 92/6/5 2:57 عصر

    دانلود iOnRoad - نرم افزار موبایل سیستم هشدار دهنده پیشرفته اتومبیل

    iOnRoad بهترین نرم افزار ایمنی خودرو است که با استفاده از تصویر دوربین، الگوریتم تشخیص به عنوان یک چشم اضافی در جاده، در خدمت است. سیستم هشدار دهنده پیشرفته برخورد، با استفاده از GPS و دوربین دستگاه شما و الگوریتم ™RoadAware، امکان تشخیص ترافیک و هشدار صوتی و تصویری را داراست. هشدار نظارت روبرو، این هشدار از طریق پخش صدای بوق، هنگام نزدیک شدن به مانع، به شما اخطار می دهد که مراقب مسیر روبروی خود باشید.
    ادامه مطلب/دانلود...




    [کتاب] دانلود مجموعه کتاب های مهدی اخوان ثالث

    ارسال  شده توسط  bahare در 92/6/5 2:57 عصر

    دانلود مجموعه کتاب های مهدی اخوان ثالث

    مهدی اخوان ثالث شاعر پرآوازه و موسیقی‌پژوه ایرانی است. تخلص وی (م. امید) در اشعارش بود.اخوان ثالث در شعر کلاسیک ایران توانمند بود. وی به شعر نو گرایید او آثاری دلپذیر در هر دو نوع شعر به جای نهاده‌است. همچنین او آشنا به نوازندگی تار و مقام‌های موسیقیایی بوده‌است.
    در مجموعه حاضر کتاب های اخوان ثالث گردآوری شده است.

    ادامه مطلب/دانلود...




    [نرم افزار] دانلود Photoinstrument v6.2 Build 620 - نرم افزار وی

    ارسال  شده توسط  bahare در 92/6/5 2:57 عصر

    دانلود Photoinstrument v6.2 Build 620 - نرم افزار ویرایش و رتوش تصاویر

    از خوب به نظر نرسیدن پوست خود در تصاویر ناراحت نباشید.
    همیشه یکی از مواردی که کاربران به آن توجه دارند این است که آیا ابزاری هست که بتواند چین و چروک های موجود در تصاویری که با دوربین های دیجیتالی گرفته شده اند را ویرایش نموده و از بین ببرد؟ شاید اولین نرم افزاری که به ذهن می رسد همان ابزار معروف Adobe یعنی Photoshop باشد. در این که این نرم افزار بهترین نرم افزار دنیا در زمینه ویرایش تصاویر به شمار می رود شکی نیست اما استفاده از آن هم به همین آسانی ها نبوده و نیاز به یادگیری داشته و کسانی در استفاده از این ابزار موفق هستند که به صورت حرفه ای با آن کار کرده و انواع ترفند های آن را بتوانند در جای مورد نظر استفاده کنند. پس چاره کار در مورد روتوش تصاویر چیست؟ نرم افزاری در زمینه ویرایش و روتوش تصاویر وجود دارد که در کمترین زمان ممکن و به فاصله ی چند کلیک ساده ، کارهای اعجاب آوری را انجام می دهد، به طوری که اگر کسی تصاویر اولیه را ندیده باشد باور نخواهد کرد که تصاویر مورد ویرایش قرار گرفته است. این نرم افزار در حقیقت یه گریمور حرفه ای برای ویراستارهای تصاویر است.
    ادامه مطلب/دانلود...

    مطالب مرتبط:




    [صوت] دانلود مجموعه آثار استاد فرهنگ شریف

    ارسال  شده توسط  bahare در 92/6/5 2:57 عصر

    دانلود مجموعه آثار استاد فرهنگ شریف

    استاد فرهنگ شریف از نوازندگان سرشناس و برجسته و صاحب سبک تار است.ایشان از چهار سالگی تحت تاثیر آموزش موسیقی به وسیله ی پدرش و نیز رفت و آمد بزرگان موسیقی به منزل آنها خصوصا عبدالحسین خان شهنازی برادرحاج علی اکبرخان شهنازی، موسیقی را فرا گرفت.پدر فرهنگ شریف دکتر داروساز بود و با اهل هنر نیز معاشرت می کرد.
    وی تار را نزد استادان عبدالحسین شهنازی و مرتضی نی‌داوود، تارنوازان بزرگ اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی آموخت، اما شیوه? نوازندگی وی به اساتیدش شباهتی ندارد و مخصوص خود اوست. وی از تکنوازان و بداهه‌نوازان سرشناس موسیقی ایرانی شناخته می‌شود.
    در سن دوازده سالگی نخستین تک نوازی خود را که به صورت زنده از رادیو پخش می‌شد با موفقیت اجرا کرد و به دنبال آن در اغلب برنامه‌های گلها به عنوان تک نواز آواز، خوانندگان برنامه را همراهی می‌کرد.
    در مجموعه حاضر سعی شده آثار برجسته ایشان گردآوری شود.


    ادامه مطلب/دانلود...

    مطالب مرتبط:




    <      1   2   3